wtorek, 1 marca 2016

Kartki Wielkanocne ciąg dalszy :)))

Druga partia kartek i ostatnia (chyba).

Wydaje mi się, że na Boże Narodzenie więcej wysyłamy kartek niż na Wielkanoc, chociaż niektórzy mówią, że obecnie kartka z życzeniami to przeżytek, bo przecież można życzenia smsem albo e- mailem wysłać. Oczywiście, że można, ale ja osobiście lubię otrzymywać kartki świąteczne i ustawiać je na parapecie, wieszać na choince czy przypinać na tablicy. Zwłaszcza lubię otrzymywać te ręcznie robione przez moje ciocie. Dla mnie jeżeli zaczynają przychodzić kartki od rodziny i znajomych to czuć już święta. 

Oto kartki (seria druga) powstałe w mojej małej manufakturze na Święta Wielkanocne w 2016 roku: 












































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz