niedziela, 14 lutego 2016

Kartki wielkanocne.

Za oknami szaro, a miałam nadzieję, że wiosna już przyjdzie. Niestety chyba znów idzie ochłodzenie.

Po kilku tygodniach szukania weny zrobiłam kilka kartek na Wielkanoc. Kartki planowałam zacząć robić już w styczniu, ale co z tego jak natchnienie nie chciało przyjść. 

Wielkość tegorocznych  kartek to 16,5 x 16,5 cm. W tym roku kartki kwadratowe, bo na kartki w kształcie jajek nie miałam weny. Gniazda są zrobione ze sznurka (dratwa). Jajka są plastikowe (przecinałam plastikowe jajka na pół i przyklejałam połówki). 




























Oczywiście podczas robienia zdjęć kartek Roman uważał, że on jest lepszym obiektem do fotografowania i musiałam go przeganiać. Chociaż, trzeba mu przyznać, że jest fotogeniczny. 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz