niedziela, 26 kwietnia 2015

Odlewy gipsowe.

Ostatnio zakupiłam formy do odlewów gipsowych. Polecam każdemu. Łatwe do zrobienia, a efekt super. Przynajmniej mi się bardzo podoba.

Ja moje formy kupiłam na http://www.sklep.inspirello.pl/.



Do wykonania takich odlewów potrzebujemy: 

1. formy (ceny różne od 7 zł do 20 zł),
2. gips ceramiczny, 
3. woda, 
4. pojemnik do mieszania (najlepiej z dzióbkiem). 


Jeżeli chodzi o poziom trudności to żaden. Rozrabiamy gips, na jedną porcję wody trzy porcje gipsu, ja robię na oko żeby nie było ani za gęste ani za rzadkie. Wylewamy do formy, jak stwardnieje wyciągamy ostrożnie (ja czekam około 2 godzin). Przed przyklejeniem trzeba przeszlifować lekko spód i boki (jeżeli jest taka potrzeba).  

Gips ceramiczny, który ja zakupiłam jest dość drogi, za jeden kilogram trzeba zapłacić 15 zł. Wyczytałam, że nadaje się też zwykły gips ceramiczny budowlany - kupię i wypróbuję. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz