niedziela, 26 kwietnia 2015

Chustecznik z odlewami gipsowymi.

Skoro kupiłam formy i zrobiłam odlewy trzeba było jakoś je wykorzystać.
Zrobiłam więc chustecznik.

Drewniany chustecznik przeszlifowałam papierem ściernym.




Pomalowałam go białą kredową farbą. Przykleiłam serwetkę, a pozostałe trzy ściany pomalowałam medium do efektu vintage dzięki czemu będę mogła zetrzeć farbę, aby pojemnik wyglądał na stary.
Serwetkę przykleiłam metodą na żelazko, bo bałam się, że powstanie dużo zmarszczeń. Polakierowałam ścianę z przyklejoną serwetką kilka razy, a pozostałe ściany pomalowałam na szaro. Po wyschnięciu przetarłam całość papierem ściernym, a efekt mnie zachwycił. Pierwszy raz użyłam medium do efektu vintage, do tej pory męczyłam się ze świecą, ale nigdy nie uzyskałam takiego efektu. Wszystko polakierowałam jeszcze raz, przykleiłam białe odlewy gipsowe. Wydawało mi się, że za bardzo odstają od reszty, więc przyciemniłam je czarną farbą. Wcześniej przed malowaniem odlewy należny polakierować, ponieważ farba w nie wsiąknie. Odlewy pomalowałam rozwodnioną czarną farbą akrylową, następnie przetarłam kawałkiem bawełnianego materiału. Po bokach chustecznika odbiłam stemple, użyłam do tego czarnej farby akrylowej. Wszystko polakierowałam jeszcze dwa razy. 

A oto i chustecznik. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz