sobota, 2 kwietnia 2016

Pojemniki na mydło w płynie

Lubię zrobić coś z niczego. Bardzo spodobał mi się kształt butelki po napoju i pomyślałam, że fajnie będzie taka butelka wyglądała jako pojemnik na mydło w płynie czy płyn do naczyń. Dozownik jest od jakiegoś mydła, ale niestety z tamtej butelki nie dało się odkleić etykiety.

Plastikową butelkę pomalowałam podkładem fluggera, a następnie raz farbą akrylową białą. Po wyschnięciu nakleiłam koła z papieru ryżowego, aby powierzchnia pod obrazkiem była troszkę nierówna. Następnie nakleiłam obrazki wycięte z serwetki. Dookoła obrazka butelki pomalowałam farbą kredową dwa razy, a  po wyschnięciu namalowałam koronkę. Tło obrazków podmalowałam na biało. Koronkę podcieniowałam farbą czarną przy pomocy małego pędzla skośnego. Dorobiłam kropeczki białe dookoła obrazka oraz na szarej butelce biało fioletowe, a na beżowej brązowe i białe. 
Całość polakierowałam lakierem błyszczącym kilka razy. 

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz