sobota, 12 grudnia 2015

Chusteczniki decoupage

Coś dla miłośników kotów i psów. Zrobiłam dwa chusteczniki z niezwykłymi portretami kotów i psa. 

Mam nadzieję, że się Wam spodobają, bo mi bardzo. 
  
 - admirał Jean - Pierre oraz madame Angelique



- monsieur Alfonse oraz madame Angelique


Ja wszystko mogę zrozumieć, ale czemu ten czarny kot wygląda jakby był w różowej sukience, a według opisu serwetki jest to dżentelmen. No cóż widocznie dziwna to była epoka. :) Ale i tak serwetki mi się podobają. 


Górę chusteczników wykończyłam  rombami zrobionymi przy pomocy szablonu i pasty strukturalnej. Następnie polakierowałam, przetarłam bitumem i drugi raz polakierowałam. 
Aby cała praca wyglądała na lekko starą potraktowałam obrazki również bitumem. Całość zabezpieczyłam lakierem akrylowym. 


Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz