niedziela, 28 czerwca 2015

Słoik decoupage - vintage.

Zmotywowana przez Inspirello postanowiłam zrobić słoik.
Wykorzystałam słoik po kawie rozpuszczalnej wiodącej marki, który otrzymałam od koleżanki. :)
A oto i on:




Okleiłam słoik gazą, a użyłam do tego kleju wikol. 
Jaka byłam zdziwiona, że zużyłam prawie metr kwadratowy gazy. 





Następnie pomalowałam słoik na biało. 
Z serwetki wydarłam obrazek dziewczynki i przykleiłam na klej do decoupage. Polakierowałam obrazek po wyschnięciu. 
Gdy całość była sucha, pomalowałam słoik na kolor turkusowy wymieszany z farbami w kolorach: brązowym, zielonym i granatowym, aby odcień turkusu był nieco ciemniejszy. 
Po kilku godzinach za pomocą suchego pędzla pomalowałam słoik farbami: brązową, białą perłową oraz starym złotem. 
Następnie całość polakierowałam lakierem z dodatkiem brokatu. 
Do nakrętki przymocowałam uchwyt meblowy, pomalowany tak samo jak reszta słoika. 
Na koniec przykleiłam koronkę, zawiązałam sznurek, a końcówki sznurka ozdobiłam perełkami. 

Słoik po metamorfozie prezentuje się następująco:













1 komentarz: